Bilder på shoppingen


Jag fick faktiskt en del bilder från idag. Tyvärr så blir bilderna med min mobil lite "gryniga" på kvällen.
Och vi kan nu konstatera att Sunnie verkligen inte är någon linslus. Det var inte många gånger hon hade öronen framåt när vi skulle ta kort, hon ville bara komma iväg.



Har hästen fått av sig grimman i hagen får man hitta på något provisoriskt in till stallet ;)
Nu gick han lös bredvid mig ändå men om han får för sig att springa iväg så är det bra att ha något och ta tag i.



Det nya schabraket från Hansbo.



Supersnyggt !



Tompa testar på hur det är att vara häst.



Nya tränset. Som sagt så var det inte så märkvärdigt men det är väldigt mjukt och fint. Här med det nya 2-delade swarovskipannbandet.



Pannbandet finns att köpa på Kyro.blogg.se, där det också finns andra fina saker !



Tyglarna jag köpte, med gummi på ena sidan och slät läder på andra.
Tyvärr så såg jag idag att det var storlek ponny jag köpt, så otroligt klantigt ! Visserligen så fanns de inte i någon annan storlek så jag hade väl förmodligen köpt dessa ändå. De fungerar ändå men de är i kortaste laget. Jättesköna att rida med var de i alla fall !











Sötnos !



Den här bilden blev tuff, den ser nästan redigerad ut. Den är lite suddig i kanterna men med bra skärpa på hennes huvud.





Haha jag ser ju glad ut ;)




Jag är nöjd :) Klantigt det med tyglarna bara men det funkar !




Kommentarer
Postat av: jull's

Mli! :D <3 grattis på födelsedagen (igen ^^)

Och så undrar jag vart du hittade tyglarna? :O



Saknar dig!

2011-08-20 @ 11:40:17
URL: http://odmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0