Bilder


Här kommer bilder från när jag red Sunnie i padocken sist.

Hon var inte samarbetsvillig och hängde mycket i handen, jag fick ingen bra känsla detta ridpasset.




Titta på sommarmagen !

Jag såg också på dessa bilderna vilka korta läder jag rider med ! Visserligen har jag en ful ovana att dra upp mina knän men lädren ser ju alldeles för korta ut. Så nu har jag längt dem lite och det känns som om jag rider i dressyrläder. Men förhoppningsvis kan jag komma åt henne på ett annat sätt samtidigt som det kommer se bättre ut :)





















Och dagens failbild. 
Såhär kan det se ut när en överpigg och okoncentrerad Sunnie gör ett byte !




Som sagt, inte så många bra bilder och en häst som inte ville samarbeta. Men visst är hon fin min sötnos ? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0