Dagens ridpass


Nu är vi inne från dagens stallvistelse. Jag har nämligen varit hemma från jobbet idag då jag haft sån huvudvärk inatt och på förmiddagen.

Nu på eftermiddagen har huvudvärken sakta avtagit så vi red bort till padocken och så tog Tompa lite bilder :)
Tyvärr var det inte många som blev bra men vi filmade en liten snutt som kommer upp här när jag har tid.


Ridpasset gick inte heller så värst bra. Sunnie var spänd men ändå lite seg, hängande i handen men släppte ändå kontakten med bettet. Jag själv som fortfarande var lite matt efter helgens alla utflykter till bla Skåne och Almesåsen hade inte riktigt motivationen att ta igenom det idag.
Så vi red mest runt lite och bara chillade ;)

Vi skuttade även några låga språng över ett räcke, jag gör det så ofta jag hinner (vilket blir ca en gång i veckan) då jag verkligen måste träna upp mitt öga igen..


För övrigt så gillade inte Sunnie sin födelsedagspresent. Tompade hade köpt stora runda knäckebrödsskivor till henne men det passade visst inte min kräsna lilla fröken !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0