Måndag


Nu är jag hemma efter ännu en dags jobb. Det känns som om jag är den enda som jobbat idag, på en söndag och allt !

Jag har gått och vart lite småförkyld de senaste veckorna och inatt bröt det ut helt, i form av halsont som heter duga och ingen ork i kroppen alls. Jag släpade mig dock till jobbet idag ändå, jag tjänar ju ganska bra när det är röda dagar ;)
Men nu får jag säga att jag ångrar mig lite..

Jag sitter här och laddar upp med en kopp silvertee och några bra bloggar innan jag ska gå ut och fixa stallet. Jag hade tänkt att rida men i så fall så får det bli en väldigt lugn tur. Kanske en lång skrittur ? :)


Riktigt klibbigt varmt är det dessutom ute, inte det behagligaste hästvädret kanske :P




Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0