Sängen


En snabb uppdatering innan det är sovags !

Sunnie reds i skogen idag. Hon kändes helt ok men var lite ofokuserad och något spänd. Hon skrittades ju bara igår så det kan ju vara därför. 

Jag själv mår lite bättre idag och jag hoppas att förkylningen är påväg bort. 

Annars har det inte hunnit hända så mycket roligt idag eftersom jag vart på jobbet hela dagen :P


Och förresten så dödade jag de 2 första blinningarna för året när vi var ute och red idag. Nu är sommaren påväg, både på gott och ont..




Sunnie Girl.




Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Nej, de ramlar inte lätt av. Bäst är att bara låta de vara. Inte putsa över stenarna när man putsar lädret. Skulle man tappa stenar så finns det extra att sätta fast. :)

2011-06-08 @ 22:23:54
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0