Arbetsintervju och våffeldagen


Dagen startade väldigt bra. Jag fick reda på att jag ska på arbetsintervju på ett städföretag på måndag ! Det är väl inte det roligaste jobbet men det kunde absolut vart värre. Så nu ska jag tagga hela helgen och jag antar att jag kommer vara lite nervös på söndagen :)


Hästarna är ute och jag ska rida när Tompa kommer hem från skolan. Det är oftast roligast att ha sällskap. Mockningen tar jag nog vid lunch.

Kvällen ska spenderas i Vara där vi ska äta våfflor då det är Våffeldagen idag. Jag som är en sån gottegris har självklart koll på det ;)
Eftersom det antagligen blir en del våfflor ikväll så ska jag och Stina ut på en promenad senare.
Jag håller motioneringen ganska bra faktiskt, igår tex var vi ute och gick i drygt en timme och tidigare i veckan har vi också vart ute och promenerat. Men lite bättre kan jag !




Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0