Bildbomb


Här kommer bilderna från idag. 






Duff i hagen.



Sunnie när jag skulle ta in henne.





Såhär ser hon ut i kroppen nu. Hon har tappat nästan alla muskler nu under vintern men jag tycker ändå att hon ser ok ut i kroppen för att ha vilat i ca 3 månader.



Dagens outfit

Jag:
Hjälm: John Whitaker
Jacka:Kingsland
Ridbyxor: Roping
Stövlar: John Whitaker
Handskar: Jacson

Sunnie:
Träns: Budget från EKOhallen
Bett: Eggbett el. Tredelat med fasta D-ringar
Sadel: Pessoa Paris
Schabrak: Pessoa















Det blev lite trafikträning i dagens skrittpass också. Mamma körde förbi och tutade och hade sig och Sunnie brydde sig inte någonting.



Kärlek ♥











Stina fick vara med på några gruppbilder.


Det var de bilderna som var värda att visa. Det blev en del bra ändå :)


Jag friserade Sunnie idag inför fotningen, hennes man var hemskt lång innan. Tyvärr tog jag inga efterbilder men nu ser ju att hennes man ser bra ut på bilderna här ovan. Förebilder kommer upp imorgon !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0