Dålig update, igen..


Här har jag inte spenderat mycket tid i helgen. Det är som vanligt mitt internet som krånglar och jag har inte lust att vänta 20 minuter för att komma in på Blogg.se. Ni får stå ut tills det nya internetet kommer helt enkelt ! :)


Nu är jag i Vara som ni säkert förstår och vi ska åka till ett litet uteställe där min kompis jobbar och störa henne lite i arbetet :) Sen ska vi vara chaufförer, får jag inte plats i bilen så stannar jag hemma och ger er något att läsa istället. 


Idag smälte nästan all snö bort från vägen igen så imorgon ska Sunnie skrittas ut. Fast det skulle inte förvåna mig o det snöar mer imorgon, vintern vill liksom inte ge sig det här året..

Jag hoppas att ni har en rolig lördagskväll ! :)




Jag längtar tills det blir grönt och mysigt ute igen !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0