God morgon


Det är lika mulet och tråkigt väder som igår. Hoppas bara att det inte börjar regna.

Jag tänkte skritta Sunnie nu på morgonen. Sen tänkte jag köra ett litet träningspass här hemma med situps, armhävningar och en massa andra styrkeövningar. Nu är det dags att komma igång, så är det bara. Jag har vart väldigt slapp med träningen hittills bara för att jag är så trött hela tiden. Men nu ska jag köra på ändå ! 

Dock så är jag proffs på att köra på som fasen den första dagarna jag tränar så att jag tröttnar och slutar efter några dagar. Men den här gången ska jag börja lite lugnare.

I eftermiddag ska jag gå ut och gå med Stina och mocka i stallet så där emellan hinner jag vila en stund.

Det är väl typ så dagen ser ut. Är inte internet alldeles för segt så uppdaterar jag emellanåt. Förhoppningsvis ska vi skaffa ett nytt internet snart och då kommer det bli lättare att hålla bloggen uppdaterad :)




Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0