Inte långt kvar


Igår var första gången på länge som min blogg stog ouppdaterad under en hel dag. Jag kunde nämligen inte komma in på Blogg.se så jag hade inte så mycket att välja på.

Jag fick pluggat en hel del igår i alla fall och jag hoppas att dagen idag blir likadan. Nu är det faktiskt inte långt kvar ! Jag vill bara ha tentan överstökad så jag kan fortsätta mitt liv, typ.


Ikväll sticker jag in till Vara igen. Vi ska gratta en kompis som fyller 20 och det ska bli riktigt kul !

Som ni säkert redan räknat ut så blir det inte mycket till uppdatering här under dagen. Men som sagt, efter lördag ska det bli ordning på bloggen igen :)




Sunnie Girl.



Kommentarer
Postat av: Jossan

Fin bild :)

2011-03-03 @ 23:25:53
URL: http://goodness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0