Morning


Idag skiner solen och det hade vart underbart väder om det inte hade blåst så mycket. Förhoppningsvis så blåser det mindre i eftermiddag när jag ska rida.
Mockningen tar jag också i eftermiddag, nu på förmiddagen ska jag bara slappa ;)

Gårdagens ridning gick ganska bra. Sunnie var faktiskt lugn och ibland riktigt samarbetsvillig. Mamma körde förbi med transporten bakom bilen igår och som alltid när hon kör förbi tutar hon och försöker stressa Sunnie lite, allt för att hon tillslut ska bli trafiksäker.
Vi bor ju mitt ute i skogen med bara grusvägar runt omkring oss så jag möter inte så mycket bilar när jag är ute och rider. Därför är hon ännu inte riktigt trafiksäker men vi jobbar på det ! :)


Nu ska jag strax släppa ut hästarna men innan jag gör det ska jag läsa lite bloggar.




Sunnie Girl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0