Nödvändig sak


En sak som jag ser som ett måste i ett stall är radio eller cdspelare. 

Så fort jag kommer ut i stallet så sätter jag på radion så får P3 gå under hela min stallvistelse. Det är mycket roligare att mocka och fixa i stallet med musik och är jag på dåligt humör så får musiken mig att bli gladare :)
Sunnie blir också avslappnad när musiken står på i stallet. Ja, om det inte är extrem musik då. 


Jag hade en period då jag alltid lyssnade på musik när jag red. Det var ett tag sen men jag funderar på att börja med det igen då jag slappnar av på ett helt annat sätt. Det är värt att prova, jag ska lägga in lite bra musik på mobilen redan nu !
Kom gärna med musiktips ! :)


Har ni radio i stallet ? :)





Kommentarer
Postat av: Carolin

Jag lyssar också på P3 när jag är i stallet.

Tycker dom har roliga program & musik

2011-03-15 @ 00:20:21
URL: http://kuskochryttare.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0