God morgon


Måndag idag och jag har planer på en slapp dag. Eller i alla fall en slapp förmiddag. 

Nu på morgonen ska jag bara ta det lugnt till Gossip Girl. 
Sen ska jag äta lunch innan jag åker på möte i Nossebro kl. 13.00. 

Efter det åker jag hem till Johanna och longerar Titius och rider Hiawhata. 
Sen ska mitt stall fixas och så ska Sunnie ridas. 
Om jag hinner efter det så åker jag till Kaisa och sen avslutas kvällen i Vara. 

Emellan allt så behöver huset städas och tvätten tas om hand. 


Lite snabbt om gårdagens ridning med Sunnie:
Vi red skogsrundan och Tompa satte upp 2 hinder som vi skuttade över lite. Det var väldigt roligt att hoppa igen, även om vi bara kan hoppa lägre tills inken under magen blir mindre.. 
Sunnie tyckte också det var kul och hoppade några riktigt fina språng på slutet :)




Sunnie Girl.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0