Hej !


Idag är jag inte särskillt kaxig, mitt huvud värker så fruktansvärt att jag funderar på att försöka sova bort huvudvärken. Hästarna får i vilket fall vänta tills i eftermiddag..


Igår red jag först Hiawhata.
Han fick gå en runda i skogen och han fick galoppera lite mer än vanligt. Nu har han legat på samma nivå i igångsättningen ett tag så det är dags att vi tar ett steg framåt tycker jag. 
Överlag så var han ganska spänd men han var inte så springig som han kan vara. I galoppen slappnade han av ganska bra och även när vi travade av så ridturen avslutades på ett bra sätt i alla fall. 


Sunnie däremot fick vila igår pga min huvudvärk så idag ska hon få gå ordentligt.

Kaisa ska också ridas idag och Johannas hästar få gå om jag hinner :)




Sunnie Girl.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0