Livstecken


Äntligen lite tid för bloggen !

Jag lovade ju att jag skulle ta mig tid att blogga för att ni vart så duktiga och kikat in varje dag men jag har verkligen inte hunnit.
Jobba till 18.00 måndag- onsdag och när jag då kommer hem ska jag hinna rida, mocka, duscha och sen äta innan jag behöver sova senast 22.00 för att orka med allt. 
Torsdag och fredag slutar jag 16.00 men då måste jag hinna med allt som jag inte hinner de andra dagarna, som tex mocka hagen och putsa. 
Jag bara stressar igenom vardagarna nu när jag jobbar och det är inte roligt alls..


Sunnie har i alla fall skött sig sen jag bytte till låg nosgrimma. Är det något vasst i hennes mun kanske ? När jag får lön ska jag nog ta ut en tandläkare för att kika. Jag har dessutom sett nu det sista att hon har en tand för mycket i underkäken, en liten som sitter emellan alla tänder som sitter längst fram i munnen. Troligen en mjölktand som hon inte tappat ordentligt. Det bör också kollas upp. 
Hon har inga problem med den, den ser fin ut och så men den kan ju ge komplikationer i framtiden.


Annars har det inte hänt så mycket roligt det sista. Dagarna går fort men samtidigt så långsamt och jag bara flyter med helt enkelt ;)




Sunnie Girl.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0