Lördag


Nu är jag äntligen vaken, jag sov visst i lite mer än en timme ;)

Idag står några hästar på schemat. Vi ska bla ta nya kort på Titius, då han har byggt på sig och blivit riktigt fin nu, och lägga ut en ny annons på honom. När jag ändå är där så passar jag på att longera honom.
Vi ska eventuellt ta kort på Salsa också och lägga ut henne på annons. Där har ni en guldponny för er som letar ! Hon blir 2 i år och redan som 1-åring hoppade hon ca 1.50 (hon var rymmardrottningen på gården då;)) och hon kommer gå långt med rätt ryttare !


Sunnie ska också ridas och förhoppningsvis så hinner vi iväg till grushålan idag. Det var nog över en vecka sen vi var där sist nu tror jag. Vi kanske hoppar något språng idag också.

Kaisa ska få fortsätta sin trafikträning och står traktorn hemma hos dem så ska vi fortsätta att försöka bota hennes rädsla för den.

Hiawhata rids om det blir tid över.


Ikväll åker vi nog till Vänersborg på inflyttningsfest och vi får hoppas på en rolig kväll :)




Salsa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0