Onsdag


Nu är det redan onsdag igen, vart tar dagarna vägen egentligen ?


Dagen idag ser ut ungefär som gårdagen. Jag vaknade med huvudvärk och har dessutom ont i hela munnen pga bettskenan jag ska ha på natten från och med nu. Så jag släppte ut hästarna och gick sen in och la mig en stund igen. 


Idag ska Sunnie ridas i gräshagen för att trimmas lite ordentligt. Jag tror även att jag rider Hiawhata där. 
Sen får jag se hur det blir med Titius och Kaisa. Titius har gått 2 dagar i rad nu och Kaisa gick igår. Men om jag hinner så får nog båda gå idag också :) 
Inlägg om dem kommer strax.


Nu ska jag kolla upp om det finns några tävlingar för mig och Sunnie här i närheten snart. Hennes ink behöver bli bättre först men det skadar ju inte att planera och hoppas på det bästa :)
Jag är riktigt tävlingssugen ! 




Sunnie Girl.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0