Lördag


Dagen innan tävling och jag började med en "sovmorgon". Jag var uppe halv 8 och släppte ut hästarna men gick och la mig en stund igen.

Nu känner jag mig pigg och utvilad och ser fram emot dagens fix inför imorgon. Fixet dagen innan tävling är nästan lika kul som själva tävlingen, enligt mig. Man är sådär pirrigt förväntansfull och taggad och jag vill alltid ha tid att göra allt supernoga. 

Dagens planer:

- Fixa transporten och kolla så att min nya sadelhängare passar i bilen
- Middag hos mormor och morfar
- Rida
- Putsa
- Mocka
- Allt annat allmänt fix
- Halloweenarty !

Men det blir ett kort party för min del, jag siktar på att vara hemma runt 10. Som sagt, jag ska vara utvilad tills imorgon :)


Dags att sätta igång !




Min underbara ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0