Sunday, I´m in love !


Söndag, jag ÄLSKAR söndagar ! 
En hemlighet, jag ligger faktiskt fortfarande kvar i sängen ;)

Men självklart var jag ute och släppte ut hästarna imorse. Pussade lite extra på min underbara häst.



6e plats i 1.05m :)


Det är lite tråkigt att det var sista tävlingen för i år igår. Beroende på snön så kommer vi antagligen inte kunna tävla på ett halvår.. Det är ett halvt år, 6 månader, 182.5 dagar !
Planerna just nu är i alla fall att vi ska vara igång till den 2 juni till en lokal hopptävling i Nääs. Förhoppningsvis är det inte helt omöjligt.


Nu ska Sunnie få ta det lite lugnt, ridas de dagarna det finns tid och då det inte spöregnar. Eftersom det alltid är mörkt nu när vi rider och eftersom vi inte har någon mer tävling i år så behöver vi inte sitta och trimma i mörkret utan då kan vi ta lite skritt och trav bara. En liten nedtrappning inför vintern helt enkelt :)


Idag ska Sunnie få en lååång skrittrunda. Jag tänkte skritta förbi grushålan så det kommer ta ett tag. Det blir skönt för henne att gå av sig eventuell träningsvärk.

Och apropå träningsvärk så har jag jätteont på undersidan av mina överarmar (de heter triceps om jag inte har helt fel ?). Är det omhoppningsmusklerna kanske ? Haha ;)


Nu ska jag göra i ordning ett inlägg med lite bilder från igår, kommer strax !




Finns det någon finare ? ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0