Färdig


Lördagen börjar gå mot sitt slut, det blir hyffsat tidigt läggdags för mig idag. Men först ska jag mysa lite med Tompa, en bra film och godis :)


Jag är färdig med allt jag skulle få gjort idag, förutom crosskörningen som jag inte hann med. Transporten står färdig ute på gården, lädret är putsat och Sunnie är riden.
Dagens ridpass gick faktiskt inte så bra. Sunnie var spänd och väldigt tittig, jag vet inte varför hon har börjat med det igen.. 
Men vi avslutade i alla fall med en bra känsla och jag får vara glad att jag har en pigg och livsglad häst !


Imorgon ska förresten jag och Tompa åka och kolla på ett eventuellt boende till oss. Håll tummarna för att det är bra ! :)
Och så får ni hålla tummarna för mig och Sunnie på clear rounden såklart ;)




Jag och Sunnie på våran senaste clear round i Essunga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0