Taggad !


Nu är det inte långt kvar till min och Sunnies lokala hoppdebut för i år och därmed våran första omhoppning !
Jag är taggad som tusan men samtidigt nervös.

De senaste ridpassen har Sunnie känts riktigt fin så det känns i alla fall bra inför söndag. 
Jag har även anmält oss till en lokal hopp i Mariestad den 6 november och helgen efter det hittade jag en lokal hopp i Uddevalla där vi i så fall kommer att debutera 1.05. 

Tyvärr så börjar det ju frysa på lite i marken nu så jag vet inte hur länge till jag kan hålla igång henne. Men jag får väl försöka lösa det med lite turer till ridhuset i Jonslund efter jobbet. Det hade vart så roligt att tävla i Uddevalla, har aldrig tävlat på den klubben faktiskt ;)


Nej nu bara jag babblar känner jag, jag börjar bli riktigt trött. Men jag ska lägga upp filmerna här på bloggen med en liten utvärdering innan jag kan sova.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0