Dagens ridpass


Ridturen idag var mysig, det fick bli en blandning mellan uteritt och lite markarbete eftersom hon inte gått ordentligt på en vecka. Det blev inte en superlång ridtur men vi var ute i 1½ timme i alla fall.
Det märktes lite på henne att hon har haft halvvila, hon tittade på allt (som vanligt i och för sig) och så gjorde hon sig lång ibland och försökte dra tyglarna ur händerna på mig. Till hennes besvikelse så lyckades hon inte med det ;)
Hon gjorde några fina längningar i traven där hon verkligen vilade på steget och hon hade en rund galopp så jag är nöjd med dagens pass ändå :)

På vägen hem "lånade" jag ett äpple ur någons trädgård, gud vad gott det var ! Sunnie fick äppleskrutten, jag inte hade nått äpplet om jag inte hade vänt och vridit mig på hennes rygg xD


Nu blir det film en liten stund innan det är dags att sova.
God natt !




Vi red förbi grushålan idag med och jag tror att jag fick någon mysig bild. Men den kommer upp någon annan dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0