Det fixar sig alltid


Nu sitter jag här och kollar tävlingar igen och gud vad sugen jag blir ! Jag har faktiskt börjat fixa med licens och medlemsavgift.
Och nu har jag en plan !

Sunnie ska vaccineras innan den 22 september. Hon får ta det lite lugnt en vecka efter vaccinationen och sen kan jag rida henne som vanligt igen. 

Såhär ser våra tävlingar ut i höst, preliminärt:

16 oktober Clear Round i Essunga.
22 oktober Lokal Hopp i Alingsås el. 23 oktober Lokal Hopp i Falbygden.
6 november - Lokal Hopp Mariestad 90cm/1m
13 november - Lokal Hopp Skara klass ?
3 december - Lokal Hopp Falbygden klass ?
6 november - Lokal Hopp Mariestad
13 november - Lokal Hopp Skaraorten
3 december - Lokal Hopp Falbygden


Behöver jag säga att jag längtar ? ;)


Nu har vi gott om tid på oss att träna och börja hoppa banor på den höjden vi ska tävla på. 

Detta året ska jag försöka att tuffa till mig lite och kanske debutera 1.10, om jag känner mig redo för det. Sunnie klarar det utan problem, vi har ju hoppat banor på 1.20 på träning och enstaka hinder på 1.30, det är bara jag som sätter käppar i hjulen för oss. Men nu ska jag sluta tänka så mycket och bara rida !


Vad tror ni, blir det någon 1.10 för oss detta året ? :)




Jag och Sunnie 1.30.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0