God natt


Jag har ju lovat er ett inlägg om hur Sunnie hamnade hos mig. Tyvärr så orkar jag inte skriva det nu, jag vill ju gärna att det ska bli bra också. Men så snart som möjligt så kommer det upp här !


Jag är också väldigt sugen på att byta design på bloggen. Jag har ju haft den här ett tag och har tröttnat på färgen. Nu skulle jag vilja ha en mer diskret färg. Det får bli någon dag när jag har tid och är på bra humör för annars blir jag bara förbannad på alla koder och sånt xD


Nu ska jag, som vanligt, sätta på en film innan vi ska sova. Inatt får vi gå upp igen för att vara chaufförer och sen får vi somna om ute i Jonslund. Behöver jag säga att jag ska sova imorgon ? Men inte för länge eftersom vi ska till padocken och sen så är det kalas för min kära granne och sällskapskompis Emelie.

God natt !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0