Överbelastning


Nu är jag hemma från sjukgymnasten och det visade sig bara vara en överbelastning. Ont som satan gör det fortfarande.. Men det är väl bara att vänta ut det hela.

Jag ska ta det lugnt med ridningen i en vecka så att musklerna får vila sig lite. 
Först blev jag lite besviken eftersom jag måste få igång henne ordentligt till tävlingarna. Men sen kom jag på att jag kan ju lika gärna vaccinera Sunnie så att hon också ska ta det lugnt denna veckan.
Smart va ? :)

Så imorgon bitti ringer jag till Vara veterinärstation och så är pojkvän så snäll att han är hemma när veterinären kommer imorgon. Det ska nog bli bra det här också tillslut !


Nu ska jag ta det lugnt en stund innan jag ger mig ut i stallet för att mocka och promenera en stund med Sunnie. 




Min fina tjej ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0