Varierande humör


Idag har jag vart på ett otroligt varierat humör. Ena stunden har jag vart jätteglad och andra stunden förbannad. Haha, jag förstår inte hur det går ihop !


Nu ska jag strax gå ut i stallet för att mocka och rida Sunnie. Hon ska som sagt bara få lattja runt idag, det kan nog både hon och jag behöva :)


Det kan hända att det här blir den enda uppdateringen idag så ni får lite nya bilder som kompensation ;)




Sunnie i förrgår.
Vad gillar ni hennes orangea lindor ? ;) (tyvärr så blev färgen inte riktig på den här bilden)



Såhär fint äter Sunnie sitt krafftfoder xD



Lilla söta Stina.


Ha en trevlig kväll om vi inte hörs mer idag !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0