Helg

Lördag och jag är ledig, hur gött ? :)

Efter jag släppt ut hästarna imorse gick jag och la mig igen och tog sovmorgon. Vi vaknade för en liten stund sen och nu väntar jag på att Tompa ska komma med frukost på sängen. Jag älskar dig Tompa ♥

Idag ska vi åka till Svenljunga och hämta fälgar. Sen ska vi förmodligen hämta halm också. 
Stallet ska göras och Sunnie ska ridas. 

Jag hade tänkt hoppa Sunnie i padocken idag men fick höra igår att dem håller på att bygga ut den. Det är ju väldigt skönt inför framtiden då den är så himla liten. 
Därför får jag försöka sätta upp några hinder i skogen istället :)


Så ser dagen ut, uppdatering kommer efter hand !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0