Skärtorsdag

Idag är jag helledig och jag har slösat bort snart halva dagen med att slappa och kolla på Top Model Sverige. Jag känner mig slö och trött, som man blir precis innan man blir sjuk och jag har inte tid att vara sjuk..

Men det är bara att lägga de tankarna åt sidan och sätta igång !

Först ska jag kolla om mamma vill ha hjälp med något här hemma. Sen ska jag traska bort till stallet och börja med mockningen.
Sunnie ska få sig ett lite hårdare pass där jag ska jobba mycket med att sätta tryck i galoppen.
Duff ska bli borstad, han fäller av sin tjocka vinterpäls och jag kan tänka mig att det kliar rätt så mycket på honom just nu. 

IKväll ska jag åka och hämta hö till hästarna och om det finns någon tid över så ska jag tvätta av min bil :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0