Söndag förmiddag

Söndag idag men jag har inte fått den där riktiga slapparkänslan än. Det kanske är lika bra, man kan ju inte slappa varje söndag.

Just nu sitter jag och betalar in medlemsavgifter och licensavgifter. Detta året ska jag lösa endagslicenser för varje tävling, tills jag löst så många endagslicenser så att jag kommer upp i 750 kr och det då automatiskt blir en helårslicens. 
Jag tycker det är bra att man kan göra så. Jag vet ju inte om jag ens kommer starta så många tävlingar i år att jag kommer upp i en helårslicens och kan då eventuellt spara någon hundralapp på att lösa endagslicenser.
Däremot blir det lite tjatigt att behöva beställa licens innan varje tävling.



Jaja, om en stund ska jag gå ut i stallet och mocka. 
Sen ska vi äta lunch hemma hos Tompas mamma och efter det ska jag rida Sunnie. Hur hon ska ridas idag har jag inte riktigt funderat ut så det får vi se sen. 


Jag hoppas att ni har en riktigt skön söndag ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0