Färdig för idag

Nu är allt fixat och klart med arbetsförmedlingen så nu behöver jag inte tänka på det på ett tag. Dock kommer det snart hem papper från A-kassan så det blir ännu lite mer pappersarbete men förhoppningsvis är inte det så krångligt.


Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för att åka till Trollhättan. Det ska bli skönt att komma ut och bara tänka på annat en stund. Jag har ju vart isolerad med papper och arbetssökande hela dagen, tillslut går allt bara runt i huvudet. Och nu när jag inte har möjlighet att rida och rensa huvudet på så sätt så får jag leta andra lösningar.




Detta ska jag alltså tillbringa min kväll med, underbart !


Ha en trevlig kväll goingar ! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0