Fredag

Det blev en lång promenad igår, vi var ute i 1 timme och 40 minuter ! Tyvärr kunde inte Sunnie följa med då det var alldeles för mycket blinningar. Så det blev bara jag och Stina och vi höll ett bra tempo hela vägen.

Imorse kom jag hem och gick ut i stallet vid 8. Då prövade jag att gå en sväng med Sunnie men vi vara bara ute i 10 minuter pga blinningarna.
Om det ändå inte ska vara något sommarväder så kan det lika gärna bli höst tycker jag. Då slipper man åtminstone blinningarna och det är ju ändå höstväder ute nu..

Om en stund får ni bilder på hur Sunnies ärr ser ut nu. Men första ska jag kolla om det finns några jobb innan jag tackar ja på ett erbjudande jag fått. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0