God morgon !

Natten till idag har vart hemsk ! Jag har knappt sovit någonting då jag haft så ont i ryggen så jag haft svårt att andas. Att vända mig om i sängen har inte vart att tänka på. Så idag är jag hemma från jobbet.

Jag ringde till vårdcentralen nu på morgonen men det enda svaret jag fick från dem var att äta smärtlindrande och antiinflamatoriska tabletter och gå på sjukgymnastik. Jo men visst, det har ju hjälpt mig sååå mycket innan.. 

Ryggvärken har funnits till och från i några veckor men anledningen till att jag fick så ont just inatt är nog bara för att jag red Sunnie barbacka igår. Hon var fin och samarbetsvillig, men hennes trav är ju så skumpig så att man studsar en bit varje steg. Det var nog inte så bra för min rygg men otroligt mysigt och jag har längtat efter att sitta på hennes rygg !

Nu ska jag sova ikapp några av timmarna jag missade inatt. Hörs sen !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0