God morgon

Tisdag idag och jag ligger fortfarande i sängen och läser bloggar. Jag själv är nog den enda människan jag vet som inte blir rastlös av att vara arbetslös och gå hemma. Jag tycker det är underbart och hade gärna haft det så jämt !
Men imorgon är min sista arbetslösa dag innan jag börjar provjobba. Det är bara att njuta tills dess..

Om en stund ska jag åka hem till Jonslund för att promenera (eller skritta, har inte bestämt mig) Sunnie. Jag ska också putsa lite på henne, frisera man och ben osv.

Om vädret tillåter så ska Duff också pysslas om lite och longeras med sadel. Nu när det är bestämt att jag inte får hit någon häst på tillridning så kommer jag ha mer tid för Duff och hoppas på att hinna ha honom igång också sen när jag jobbar. 

Sen funderar jag på att motionera lite extra och trampa några mil på motionscykeln med mina nya stövlar på fötterna. De behöver forma sig efter mina ben och fötter för att jag ska kunna rida i dem och då måste ju motionscykeln vara ett bra alternativ ? Det är ju värt att prova i alla fall ! 
Så i eftermiddag vet ni vad jag håller på med ;)

Ikväll åker jag in till Vara igen och sover här en natt till. Och så spännande var min dag !
Ni kan vänta er uppdatering under dagen, vårat internet hemma funkar tydligen igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0