Tuesday night

Inget blev som jag hade tänkt från början idag. När jag kom hem och skulle gå med Sunnie började det spöregna så hon fick varken en promenad eller frisering och Duff blev inte longerad. 
Jag gick istället in och hjälpte mamma att röja på övervåningen och när det var klart fortsatte jag på mitt rum. Det var välbehövligt kan jag lova ! Sammanlagt städade jag i 5 timmar och jag är fortfarande inte klar. Förhoppningsvis hinner jag klart imorgon !
Därför blev det ingen bloggning alls idag, hade jag pausat och satt mig vid datorn hade jag fastnat där och det ville jag inte riskera ;)

Och imorgon hoppas jag på bra väder så att jag kan promenera Sunnie och kanske snygga till henne lite. Så är det ju final i den individuella hoppningen imorgon också, den tänker jag inte missa !

Dags att sova. God natt !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0