Tufft

Jag blir alltid så deprimerad när jag söker jobb. Jag har så stora förväntningar och blir så besviken varje gång. Idag skickade jag till exempel inte iväg en enda ansökning då det helt enkelt inte finns några jobb för mig att söka. 
Det finns dock 2 hästjobb som jag sitter och funderar på men båda ligger för långt bort för att ekonomin ska gå ihop. 

En sak som jag vet helt säkert är att jag ska läsa upp min Matte B under vintern. Då kan jag förhoppningsvis börja läsa nästa höst så att jag kommer någon vart. Just nu känns det bara som jag står och stampar på samma ställe och har gjort i snart 2 år. 

Jaja, nog pratat om det ! Nu ska jag byta om och åka in till Nossebro. Mot arbetsförmedlingen !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0