Uppdatering

Hej hej !

Som ni säkert förstått så funkar fortfarande inte vårat internet som det ska. Min dator verkar ha en blindspot eller något och jag kommer inte ut på internet på den. Otroligt segt men jag har upptäckt att jag inte är så beroende av internet som jag trodde. 

Idag och imorgon är jag ledig från jobbet då jag ska jobba helg. Lagom segt men skönt att vara ledig mittt i veckan och ha hela huset för sig själv. 

Idag ska jag måla en del av stallet så det är klart inför vintern och så ska jag städa i ordning på mitt rum. Utöver det ska jag bara ta det lugnt och njuta av att vara ledig !

Sunnie ska motioneras på något sätt. Om det blir en uteritt barbacka eller ett longerpass i padocken får vi se sen. 
Ett plus i kanten är ju att det är sånt underbart väder ute. Nu saknas bara värmen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0