Alone at last

Nu är jag ensam hemma en stund så då kikar jag in och säger hej !

Det är riktigt slaskigt snöväder ute idag. Tråkigt, antingen får snön regna bort helt eller så kan den väl ligga kvar i puderform ? Jag vill ju liksom kunna rida. Jag har inte ridit på ungefär en månad och innan det hade vi uppehåll i 4-5 månader så största delen av detta året har varit tomt på ridning. Jag har ridabstinens !
Nästa år ska jag sätta igång Sunnie ordentligt och bygga muskler och sen ska vi vara redo för tävlingabanorna !

Igår var jag iväg och firade min bästa vän som fyllde år. Tyvärr blev inte festen som planerat då hon gick och blev sjuk men det får vi ta igen på nyår, som är om mindre än en vecka (ni kan vänta er en årsresumé inom kort).
Idag skulle vi åkt och firat jul med farmor men eftersom vi bär på min väns smitta så vill jag inte åka till farmor och smitta ner henne. Därför blev det en lugn dag hemma istället, vilket är väldigt uppskattat efter julens många sociala dagar.

Om en stund ska jag dra med mig Tompa ut i stallet för att mocka och göra i ordning men först, lite glass, Scrubs och mys med världens bästa pojkvän så fort han kommer tillbaka ♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0