Söndag

God morgon ! Eller god middag kanske stämmer in bättre ;)

Jag och Tompa tog en riktig sovmorgon då det blev rätt sent igår. Men hästarna ska ju alltid ut och få frukost på morgonen ändå så ett litet avbrott i sömnen har vi haft. 

Nu är det inte långt kvar tills jag kan rida på grusvägen ! Nästan all is är borta, tror ni jag längtar eller ? Det ska bli så kul att få igång Sunnie igen ! 
Nu har jag ingen spikad tävlingsplanering än men det finns en tävling i mitten på mars som jag vill åka på. För att vi ska kunna göra det så måste underlaget vara hyffsat fram tills dess. Ja, men något måste väl gå min väg i alla fall, då kan vi ju hoppas på att det blir vädret :)

Nu ska vi gå ut och lunchfodra och om farmor har tid så ska vi åka förbi henne och fira lite jul efter det.

Bye !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0