Ännu en söndag

Så var det söndag igen. Hjälp, vart tar alla dagarna vägen egentligen ? 


Idag är det ingen äkta slappsöndag. 
Dagen börjades ute i stallet tidigt imorse. Vi släppte ut hästarna och gjorde stallet. 
Sen tog vi in Sunnie och hon fick sig en välbehövd frisering ! Jag har både före- och efterbilder men jag vet inte om de blev så bra. De kommer i alla fall upp lite senare !

Efter det fick sig Sunnie en skrittur i det härliga vårvädret. Hon skötte sig bra och var hyffsat lugn. Vi travade en kort bit och hon kändes fin. 


Nu sitter jag i Vara och har pecis ätit middag med Tompas familj. Om en knapp havtimme börjar världscuphoppningen på svt24 men innan det ska jag skriva ihop ett inlägg om mina och Sunnies mål inför 2012. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0