Ett litet livstecken

Jobb från 11-19 idag och nu på kvällen så har vi varit ute i stallet och fixat. 


Hästarna mår bra. Sunnie skrittades i onsdags och igår, idag hann jag tyvärr inte. Imorgon får vi se hur det blir, det ska ju tydligen snöa och regna ? :S

Jag funderar därför på att ha en liten stalldag imorgon. Mocka boxarna supernoga, skotta gödselstan osv. Kanske börja städa sadelkammaren, som jag för övrigt har planerat att göra i ca ett år xD


Dennis har stannat i sin hage sen jag byggde om den, det gillas ! Han får ju tyvärr inte gå med de stora hästarna eftersom de har en hösilagebal i hagen och han inte får äta hösilage pga sin fång.
Just nu är han jättefin i fötterna, han är lite stapplig men det är för att han är och alltid har varit väldigt ömfotad. Men jag kommer vara jätteförsiktig med hans foder så att inte hans fång blir värre.

Det känns helt overkligt att jag äger 3 hästar ! Och lite orimligt med tanke på min ekonomi men vill man något tillräckligt mycket så går det ;)











Mina tre superfina hästar ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0