Happy Valentine´s ?




14 frbeuari, alla hjärtans dag.

Tompa vaknade upp med 39,5 graders feber så dagen har vart lugn. Vi har myst framför första delen av Twilight Breaking Dawn och så har vi bakat muffins. 


Alla hjärtans dag är en mysig dag men jag tycker att den är lite överskattad ändå. Jag menar, ska man inte visa de man bryr sig om att man älskar dem varje dag ? Måste man ha en speciell dag då man ger varandra presenter, äter fin middag och går på bio ?
Nej, jag tycker att det känns mer äkta om Tompa spontant tar med mig på bio någon dag. Då vet jag att han verkligen vill göra det och inte bara gör det för att det är alla hjärtans dag och han känner sig tvingad.


Imorse var jag ute i några timmar och byggde en säkrare hage till Dennis. De stora hästarna har ju hö i sin hage hela tiden och det har inte han så det var tydligen mycket roligare att krypa in i deras hage.
Så nu har jag satt upp plankor som staket och än så länge står han kvar i rätt hage.

Har jag sagt att jag är en jäkel på att bygga saker ? Nu vet ni ;)


Nu ska jag fortsätta mysa med min pojkvän innan jag går ut och gör stallet och tar in hästarna.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0