Mycket jobb = :)

Som det ser ut nu så kommer jag jobba varje dag fram till söndag. 
Visst hade det vart skönt att vara ledig någon dag men jag klagar inte. Ju mer jag jobbar desto mer kan jag och Sunnie tävla sen när hon är igång :)


Eftersom hon har stått pga av underlaget sen ett tag tillbaka så kommer vi inte vara igång för tävlingen i mars som jag hade tänkt från början. Tråkigt då jag aldrig tävlat i Vänersborg innan och verkligen såg fram emot det.

Men nu ska jag kolla efter en ny tävling och tagga om inför den. Så fort hovslagaren har vart här så ska jag börja brodda henne inför varje ridtur och då hoppas jag att det går att rida lite smått. 


Nu ska jag sätta på ett avsnitt av Gossip Girl och sen är det nästan sovdags.
God natt !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0