Dagens ridpass

Eller snarare dagens powerwalk. 


Eftersom det var så halt på grusvägen på väg till skogen och Sunnie inte hoppar och har sig lika mycket när jag går bredvid henne så bestämde jag mig för att ta en powerwalk i samband med hennes motionspass.

På grusvägen så gick vi väldigt långsamt och försiktigt men när vi kom in o skogen så kunde vi öka tempot. Vissa bitar joggade vi till och med. Jag är rätt stolt med tanke på att jag inte har vart ute och gått sen i våras. Men nu ska det bli ändring på det !


Sunnie verkade tycka det var skönt att gå utan bett och ryttare så det blir nog ett pass som jag kommer lägga in som variation till de vanliga ridturerna. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0