Fortfarande 1 januari

Vilken underbar slappdag det har vart idag, jag bara älskar det !
Men imorgon är det back to reality igen. Vi ska bland annat in till Vara och köpa krafft och linfröpellets och så ska Sunnie skrittas om det inte är lika halt ute som det var idag. 


Jag kom på att jag har så många inlägg som jag har lovat att skriva: Sunnies historia, årsresumé 2011, mål inför 2012, bilderna på Sanna och Duff, bilder på stövlarna mm. Om jag hinner så ska jag börja imorgon, jag ser själv väldigt mycket fram emot att skriva dem och jag hoppas att de blir roliga för er att läsa :)


Nu ska jag dock återgå till min pojkvän igen. Tänk om jag inte hade haft Tompa, vad mycket jag hade uppdaterat bloggen då ! 

Det är rätt intressant faktiskt. De flesta storbloggarna har inga pojkvänner. Det kanske är därför deras bloggar blir så stora, för att de kan lägga all tid på bloggen ? Jag väljer i alla fall Tompa framför en stor blogg anyday ♥


Jaja, natti natti !







Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh vilken fin bild! :D

2012-01-02 @ 19:40:43
URL: http://dressyrfjollorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0