Hejsan !

Nu är jag tillbaka och jag lever fortfarande, även om det inte har synts på min bloggning. Jag jobbade både idag och igår och har inte haft tid över till att blogga. Jag har inte ens hunnit rida..

Men nu har jag nog några lediga dagar framför mig och ska försöka få ihop i alla fall ett av de inläggen jag har lovat er :)


Imorgon ska jag också skritta Sunnie och bara för att jag säger det så kommer det väl spöregna -.- Har hört att det ska bli storm imorgon i alla fall.. Sunnie har dessutom dragit av sig en sko i hagen men så länge hon bara skrittas så är det inga problem. Jag ska messa min hovslagare imorgon och se när han hinner komma ut. Har jag förresten sagt att jag har världens bästa hovslagare ? ;)


Jag är på blogghumör nu faktiskt, så egentligen skulle jag väl skriva något inlägg. Tyvärr så hinner jag inte det men jag länkar en utav de bloggar som jag tycker är mest läsvärda just nu. Den är alldeles nystartad och fräsch + att det är en underbar människa som har den ! Klicka här !


Ha det bra så hör ni från mig imorgon igen :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0