Morning

Hästarna står i hagen och äter på frukosthöet och stallet är mockat. Jag är hurtig för en gång skull ! :)


Om en stund ska jag gå ut och rida Sunnie. Hon får gå skogsrundan utan några större krav idag. Det är viktigt att sänka pressen på dem någon gång ibland, de måste få chansen att lattja och ha roligt också.


Jag själv har börjat komma igång med att äta rätt och motionera varje dag. Igår kväll tex så gick jag och Tompa i 1 timme och 20 minuter och när vi kom hem åt vi havregrynsgröt och en morot. Jag är inte så förtjust i havregrynsgröt egentligen så jag fuskar med lite socker på.

Imorse blev det också havregrynsgröt och om en stund ska jag ta en knäckemacka. Man ska äta var tredje timme, haha ;)


Motionerar/tränar ni något utöver ridningen ? :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0