Natti natti

Fredagkväll och jag ska bara duscha och sen är det sovdags. Märks det att jag börjar växa upp kanske ? ;)

Skämt åsido så ska jag jobba kl. 09 imorgon bitti och det är därför jag ska sova tidigt. Jag jobbar för övrigt till 18.30 och direkt när jag slutar så ska jag hem till stallet.
Är jag inte allt för trött så ska jag rida Sunnie, annars mockar jag bara och så får hon vila imorgon. 


Fredag den 13e har hittills gått utan några missöden alls. Klarar jag mig helt kanske ? I hope so !


Ha en rolig fredagskväll nu och festa lite för mig med !
Och imorgon när ni ligger bakfulla så ska jag tänka på er när jag är uppe och mår prima ;)

God natt !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0