Ny bil !

Nu har vi vart ute och letat bil hela dagen. Vi börjadei Falköping, fortsatte sen till Borås och hamnade till sist i Vara, där vi hittade MIN bil ! Stor idé att åka hela den biten..


Nu är jag alltså stolt ägare till en Saab 95.
Det känns väldigt bra, den är rolig att köra och framför allt så har den drag så jag slipper låna mammas bil varje gång jag ska köra släp.
Jag behöver hämta halm imorgon så då blir det upp till bevis vad den går för ;)


Inte så hästigt kanske, men så skriver jag ju inte bara om hästar här heller.

Sunnie fick för övrigt vila idag också. Inte det bästa men resultatet blev ju en ny bil så det känns ändå okej. Imorgon ska jag göra ett försök att rida i hagen, förhoppningsvis går det bra. Dumma snö som skulle komma nu helt plötsligt..


Jag och Tompa ska spendera kvällen hemma hos Daniel och självklart ska vi fira den nya bilen !
Hoppas ni får en rolig lördagskväll :)






Kommentarer
Postat av: warnmark -officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012

Sv; Tack Emelie :D

2012-01-22 @ 01:22:02
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0