Världens bästa pojkvän

Jag har skrivit det flera gånger här i bloggen och jag kommer skriva det flera gånger till:

Jag har världens bästa pojkvän !




Gammal bild.


Jag började ju jobba kl 09 idag och jag åkte då direkt från Vara till Lidköping. Anledningen till att jag kunde göra det är bara för att min bästa Tompa åkte ut till Jonslund och släppte ut hästarna.
Det sparar mig en hel timme på morgonen och det är guld värt !

Här om dagen lät jag hästarna få frukost inne eftersom det spöregnade ute, och det gjorde det hela förmiddagen, och då släppte han ut dem när det slutat regna. 

Han bär vatten och packar höpåsar varje dag och har ibland gjort i ordning hästen när jag kommer hem från jobbet så att jag bara kan sitta upp och börja rida. 




Bild från när Tompa skrittade fram Sunnie åt mig så jag kunde sitta upp och börja trava direkt.


Han följer med på de flesta ridturerna och åker med på varje tävling. Han står ut med mina tävlingsnerver och agerar hästskötare.




Tävling i Alingsås.


Han har ridit för min skull och har vi tur så får vi till och med se honom på en Clear Round nu i vår ;)


Fattar ni vilken underbar pojkvän jag har ? Han ställer upp i alla lägen, det är inte många pojkvänner som ens följer med ut i stallet som sällskap.
Jag kunde verkligen inte drömt om att få en bättre pojkvän !


Tack för all hjälp under de här åren Tompa ! Du hänger med ett tag till va ? ;)
Jag älskar dig ♥







Gör mig en tjänst är ni snälla:
Kommentera detta inlägget mycket nu så att han blir motiverad och taggad på att tävla ! :)




Kommentarer
Postat av: Evelin

De låter ju helt underbart emelie :D

vi hoppas vi ser han på tävling framöver ;)

Fick mitt ex te att rida en dressyr träning på min galning för tränare och ner e på ridskolan! De e roligt me engagerade killar :D

Kramar :D

2012-01-14 @ 11:54:45
URL: http://adifferentlife.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

Vad underbart håll hårt i han tjejen :D

2012-01-14 @ 21:04:09
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/
Postat av: Evelin :)

Ne jag frågade om han vågade träna för henne å han tyckte de lät roligt, sen var ju ninja cp den dagen så han hade en knäpp häst att rida som jag fick dampyck på och gav up efter 15 stegringar typ o så red han o de gick jätte bra o oj oj oj va arg ja va för de ;) men de to la en kvart så va humöret bättre ;)

Kram Kan kanske lägga upp en bild på blogen så får du vissa killen den :P

2012-01-15 @ 17:25:06
URL: http://adifferentlife.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0