Fallensfredag

Det blev en spontantur till Fallens igår i alla fall.

Precis när vi kom hem så kom våra grannar förbi och drog med oss i deras limo. Det var alltså i en riktig volvoraggaranda vi besökte Fallens igår men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte tyckte det var kul.
Jag tror vi var överallt och ingenstans igår och vi var inte hemma förrän 6 imorse.
Det blev alltså inte så mycket sömn inatt så jag är rätt död nu. Men ikväll kör vi igen, fast i Skara och på en bilträff denna gången. Dock i nyktert tillstånd !


Stallet är färdigt för dagen och hästarna släpper jag ut ikväll. Inatt gick alla 3 tillsammans i Lillemans nya hage, så härligt att de funkar så bra ihop. Men synd att de inte kan gå ihop jämt. 



Nu ska jag vila upp mig lite inför kvällen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0